roundabout with "depressed" lanes for right turning - "flower roundabout"
Tomaž Tollazzi (Avtor), Marko Renčelj (Avtor), Sašo Turnšek (Avtor)

Povzetek

Recently, many of the foreign traffic-safety analyses point out the low level of traffic safety in multi-lane roundabouts. This problem is resolved in several ways in different countries; however, the solution, whereby the number of conflict points is diminished (e.g. turbo roundabout) has proven to be the most successful. However, the turbo roundabout also has its deficiencies: it has conflict crossing points and larger reconstruction of the existing two-lane roundabout is needed when the turbo roundabout is to be implemented instead of the existing one. In the paper a new type of roundabout has been introduced; the roundabout with “depressed” lanes for right turning (“the flower-roundabout”). Financially speaking, the main advantage of the new type of roundabout is that it can be implemented within the dimensions of the already existing “normal” two-lane roundabout. From the traffic-safety point of view, the main advantage of the new type of roundabout is that it has no crossing conflict points.

Ključne besede

traffic safety;roundabouts;turbo roundabout;roundabout with "depressed" lanes for right turn;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.03 - Kratki znanstveni prispevek
Organizacija: UM FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
UDK: 625.739:656.1
COBISS: 15507990 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0353-5320
Št. ogledov: 1006
Št. prenosov: 334
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Novi tip krožnega križišča: krožno križišče s "pritisnjenimi" pasovi za desne zavijalce - "flower roundabout"
Sekundarni povzetek: V zadnjem času mnoge tuje prometno-varnostne analize kažejo na nizko raven prometne varnosti večpasovnih krožnih križišč. Ta problem v različnih državah rešujejo na različne načine, kot najuspešnejši pa se je pokazal način z zmanjševanjem števila konfliktnih točk (npr. turbo krožno križišče). Vendar ima tudi turbo krožno križišče svoje pomankljivosti: ima konfliktne točke križanja ter v primeru, da želimo izvesti turbo krožno križišče namesto obstoječega dvopasovnega križišča, je potrebna večja rekonstrukcija križišča. V prispevku je predstavljen novi tip krožnega križišča - krožno križišče s "pritisnjenimi" pasovi za desno zavijanje. Glavna prednost takšnega tipa krožnega križišča je, da ga je možno izvesti znotraj meja obstoječega dvopasovnega krožišča. S stališča prometne varnosti ta tip krožnega križišča nima konfliktnih točk križanja.
Sekundarne ključne besede: prometna varnost;krožna križišča;turbo krožno križišče;krožno križišče s "pritisnjenimi" pasovi za desno zavijanje;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 353-358
Letnik: ǂVol. ǂ23
Zvezek: ǂno. ǂ5
Čas izdaje: 2011
DOI: 10.7307/ptt.v23i5.153
ID: 10840791
Priporočena dela:
, roundabout with "depressed" lanes for right turning - "flower roundabout"
, magistrsko delo na študijskem programu 2. stopnje