Povzetek
Glavni namen naše raziskave je bil ugotoviti ali je učitelj_ica en od dejavnikov,
ki vpliva na percepcijo biologije kot šolskega predmeta. Namen
raziskave je identificirati tudi nekatere druge vplivne dejavnike,
kot so: spol učenk_cev, kraj bivanja, število učiteljic_jev biologije, ki
so poučevale_i učenko_ca, ter spol učitelja_ice. Vzorec sestavlja 261
slovaških učenk_cev (dijakinj_ov nižje srednje šole) (ISCED 2), starih
med 14 in 15 let. Uporabljen je bil vprašalnik s trditvami Likertovega tipa.
Rezultati raziskave potrjujejo vpliv učitelja_ice biologije na učenčevo_
kino percepcijo predmeta biologija. Po izločitvi vpliva učitelja_ice, spol
učenk_cev in kraj bivanja nista imela signifikantnega vpliva na njihovo
percepcijo predmeta. Za signifikantna vpliva pa sta se izkazala število
učiteljic_ev biologije, ki so poučevale_i učenko_ca, ter spol učitelja_ice.
Raziskava torej potrjuje, da je učiteljičina_eva osebnost pomemben dejavnik,
ki vpliva na učenčevo_kino percepcijo šolskih predmetov.
Ključne besede
biologija;
Podatki
Jezik: |
Angleški jezik |
Leto izida: |
2017 |
Tipologija: |
1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
University of Ljubljana, Faculty of Education |
UDK: |
37.091:57 |
COBISS: |
11576137
|
ISSN: |
1855-9719 |
Matična publikacija: |
CEPS journal
|
Št. ogledov: |
413 |
Št. prenosov: |
113 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Slovenski jezik |
Sekundarni naslov: |
Učitelji_ce kot en od vplivnih dejavnikov učenčeve_kine percepcije predmeta biologija |
Sekundarni povzetek: |
The main aim of our research was to determine whether the teacher is
one of the factors influencing students’ perception of biology as a school
subject. The study also aimed to identify the influence of certain other
factors in this regard, specifically: students’ gender and place of residence,
the number of biology teachers who have taught the students, and the
teachers’ gender. The sample consisted of 261 lower secondary school students
(ISCED 2) in Slovakia, aged 14 and 15 years. A questionnaire with
Likert-type items was used as a research instrument. The findings confirm
the impact of the biology teacher on students’ perception of the subject.
After removing the influence of the teacher, the students’ gender and place
of residence did not have any significant influence on their perception of
the subject. Two additional significant variables were the number of biology
teachers who had taught the students and the teachers’ gender. The
research confirmed that the teacher’s personality is one of the significant
factors that can influence students’ perception of school subjects. |
Sekundarne ključne besede: |
učitelji;osebnostne lastnosti;šolski predmeti;biologija;srednje šole;biology;teacher;perception;učitelj;zaznavanje; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Članek v reviji |
Strani: |
str. 127-140 |
Letnik: |
ǂVol. ǂ7 |
Zvezek: |
ǂno. ǂ2 |
Čas izdaje: |
2017 |
ID: |
10843624 |