magistrsko delo
Tilen Kegl (Avtor), Marko Lah (Mentor)

Povzetek

Vloga negotovosti v ekonomskem odločanju potrošnika

Ključne besede

vedenjska ekonomija;teorija pričakovane koristnosti;teorija izgledov;Negotovost;Vedenje potrošnikov;Ekonomske teorije;Hevristika;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Kegl]
UDK: 366:33(043.3)
COBISS: 34935901 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 862
Št. prenosov: 260
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Uncertainty;Consumer behavior;Economic theories;Heuristic;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 75 str.
ID: 10846745
Priporočena dela:
, delo diplomskega seminarja
, hevristična analiza uporabnosti na primeru spletnih mest ponudnikov mobilne telefonije
, orodje za spreminjanje vedenja potrošnika