vdor ideologije trga v politiko
Tea Grgić (Avtor), Andrej Kurnik (Mentor)

Povzetek

Politično oglaševanje

Ključne besede

politika;ideologija trga;Politično oglaševanje;Trg;Ideologija;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Grgić]
UDK: 659.1:32(043.3)
COBISS: 35019357 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 680
Št. prenosov: 126
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Political advertising;Market;Ideology;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 55 str.
ID: 10850619
Priporočena dela:
, vdor ideologije trga v politiko
, primerjava ideologije in delovanja francoske skupine Andrea Crews in slovenske blagovne znamke Young@Squat
, Nacionalna umetnost ali kolaž simbolike preteklih ideologij