diplomsko delo
Luka Pušnik (Avtor), Marjan Leber (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi se ukvarjam z vključitvijo kupca v razvoj novega izdelka na različnih stopnjah razvoja. Predstavljam pomembnost glasu kupca pri razvoju funkcij izdelka oziroma gradnji hiše kakovosti (QFD). Opisujem potrebe kupcev in načine, kako pridobimo informacije o tem, kaj kupci dejansko želijo oziroma pričakujejo od izdelka. Kupce razdelim v različne vrste in opisujem načine, kdaj jih je smiselno vključiti v sam razvoj. Poudarjam tudi esencialnost instrumentalnega orodja FMEA in analize SWOT. Za slednjo predstavljam tudi realni primer. Ugotavljam, da je za uspešen razvoj izdelka pomembnih veliko dejavnikov. Ključno je tudi prizadevanje zaposlenih v podjetju, da kupcu ponudijo izdelek, o katerem se bo širil dober glas, in ga bo trg dobro sprejel.

Ključne besede

razvoj novega izdelka;hiša kakovosti;QFD;potrebe kupcev;vrste kupcev;analiza SWOT;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [L. Pušnik]
UDK: 658.512:658.89(043.2)
COBISS: 21260310 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 741
Št. prenosov: 124
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Inclusion of the customer in product-development process
Sekundarni povzetek: In my paper, I deal with inclusion of the customer in new product development at different stages of development. I present the importance of customer´s voice in building the house of quality (QFD method). Furthermore, I focus on customer´s needs and ways to get information of what they want or expect from the product. However, I have divided customers into different groups with different needs, and determined the right moment to include them in the process of development. I emphasize the importance of instrumental tools FMEA and SWOT. I present an example for the latter. To conclude, I must stress out that many factors are essential for successful development. The whole process includes a lot of time and techniques to create and sell a good product.
Sekundarne ključne besede: new product development;house of quality;costumer's needs;types of costumers;SWOT analysis;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo, Proizvodne tehnologije in sistemi
Strani: VIII, 31 f.
ID: 10859028