magistrsko delo

Povzetek

Vpliv pospeševanja prodaje na blagovno znamko Syoss šamponov

Ključne besede

trženje;kozmetika;proizvodi;blagovne znamke;image;premoženje;identiteta podjetja;pospeševanje prodaje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Tutić]
UDK: 339.138
COBISS: 23806182 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 878
Št. prenosov: 169
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂsales promotion impact on the brand Syoss shampoo
Sekundarne ključne besede: marketing;cosmetics;products;brands;image;property;corporate identity;sales promotion;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 55, 10 str.
ID: 10862474