master's thesis

Povzetek

An analysis of Wal-Mart's global strategy in the Brazilian market

Ključne besede

Brazilija;multinacionalne družbe;Wal-Mart;internacionalizacija;strategija;trženje;segmentacija;potrošnik;konkurenca;trg;analiza;Brazil;multinational companies;internationalization;strategy;marketing;segmentation;consumer;competition;market;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Dernovšek]
UDK: 339.5
COBISS: 23857638 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 937
Št. prenosov: 234
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Analiza globalne strategije podjetja Wal-Mart na brazilskem trgu
Sekundarne ključne besede: Brazilija;multinacionalne družbe;Wal-Mart;internacionalizacija;strategija;trženje;segmentacija;potrošnik;konkurenca;trg;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 104, 1 str.
ID: 10862539
Priporočena dela:
, analiza možnosti vstopa na kitajski vinski trg
, primer strategije internacionalizacije slovenskega multinacionalnega podjetja