diplomsko delo
Blaž Verhnjak (Avtor), Matjaž Duh (Mentor), Katja Udir Mišič (Komentor)

Povzetek

Nasičenost vizualnih sporočil v našem vsakdanjem okolju iz leta v leto narašča. V diplomskem delu nas zato zanima, kako likovna kompozicija v poplavi medijev vpliva na zaznavanje oglasnih sporočil. Teoretični del obsega spoznavanje vizualne komunikacije, oglasnega sporočila, vloge zaznavanja in poznane uporabe likovnih kompozicij v oglasnih sporočilih. V raziskovalnem delu raziskujemo vpliv likovne kompozicije na zaznavanje sporočil z računalniško obdelavo in s pomočjo spletne ankete. Pri tem smo se omejili na tiskani oglas izbrane avtomobilske znamke. S pomočjo raziskave smo ugotovili, kakšen vpliv ima likovna kompozicija oglasa na pritegovanje bralčeve pozornosti.

Ključne besede

vizualna komunikacija;oglasna sporočila;zaznavanje;likovna kompozicija;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: B. Verhnjak
UDK: 659.123:659.125(043.2)
COBISS: 20955414 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1427
Št. prenosov: 99
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The influence of layout on perception of print ads
Sekundarni povzetek: The presence of visual communication in our everyday life is becoming increasingly saturated each year. In this diploma thesis we explore how layout influences the perception of print ads. In the theoretic part we explain the role that visual communication, perception and layouts play within print ads. The research section of this thesis focuses on the influence layout has on the perception of a print ad. Computer generated manipulation and online surveys are used to support any findings, focusing on the use of print ads and one car brand. This research will be used in the goal of finding out how layout can influence the effectiveness of a print ad.
Sekundarne ključne besede: visual communication;print ad;perception;layout;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: XI, 49 str.
ID: 10862737
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, diplomska naloga