delo diplomskega projekta

Povzetek

V diplomskem projektu proučimo in raziščemo mednarodno trženje luksuznih modnih blagovnih znamk s poudarkom na luksuznih modnih znamkah Maison Margiela in Dolce&Gabbana. Gre za blagovne znamke, za katere je zelo pomembno, da si dobro začrtajo strategijo vidnega in manj vidnega dela blagovne znamke in da sta vidni in manj vidni del med seboj dobro povezana. V povezavi s tem pa je vsekakor pomembno usklajeno trženje. Obravnavani luksuzni modni blagovni znamki se z vidika mednarodnega trženja precej razlikujeta, a ko se poglobimo vanju, vidimo, da prav ta različnost in edinstvenost pripomoreta k temu, da sta obe uspešni. Prikazujeta namreč, da se potrošnik lahko z luksuzno modno blagovno znamko poveže na podlagi zunanje ali notranje motivacije.

Ključne besede

mednarodno trženje;strategija;blagovne znamke;moda;modna industrija;trženjski splet;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Rečnik Obrecht]
UDK: 339.138
COBISS: 12913436 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 990
Št. prenosov: 63
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Compe[!]rative analysis of international marketing of selected luxury fashion brands
Sekundarni povzetek: In this diploma project we studied and researched international marketing of luxury fashion brands with special attention on luxury fashion brands Maison Margiela and Dolce&Gabbana. These brands have to have good strategies in both visual and less visual parts of the brand and a good connection between said parts. Synchronised marketing is important in connection to that. The discussed luxury brands are quite different from the point of view of international marketing, but when we take a closer look we see, that it is that difference and uniqueness that makes them both successful. They show that a consumer can connect with a luxury brand based on either internal or external motivation.
Sekundarne ključne besede: luxury fashion brand;international marketing;strategy;Maison Margiela;Dolce&Gabbana;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 27 str.
ID: 10863205
Priporočena dela:
, študija primera
, blagovna znamka Salvatore Ferragamo