pregled literature z izdelavo praktičnega primera
Maša Šteblaj (Avtor), Renata Vettorazzi (Recenzent), Jelena Ficzko (Mentor), Andreja Mihelič Zajec (Komentor)

Povzetek

Uvod: V dobi tehnološkega napredka se informacijsko-komunikacijska tehnologija vse pogosteje uporablja tudi pri izobraževanju v zdravstveni negi. Učna snov je tako predstavljena s pomočjo videov, filmov ali pa celo iger. Ena lažjih in cenejših metod za prikaz postopkov je animacija, ki jo je moč uporabiti tudi pri utrjevanju znanja. Namen: Predstaviti možne načine učenja negovalnih diagnoz z uporabo programske opreme in analizirati podatke obstoječih raziskav s področja uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju v zdravstveni negi ter izdelati animacijo za študente zdravstvene nege. Metode dela: Uporabljena je bila deskriptivna metoda dela s sistematičnim pregledom slovenske in angleške literature objavljene med leti 2011 in 2016. Vključenih je bilo 8 člankov. S pomočjo programske platforme Moovly, ki je na voljo kot brezplačna storitev v oblaku za izdelavo večpredstavnostnih vsebin – animiranih videov in infografik ter predstavitev, je bila ustvarjena animacija. Rezultati: S sodobnim pristopom je obravnava učne snovi bolj zanimiva, študenti pa imajo pri delu več avtonomije in so bolj motivirani. Študenti snov spoznavajo prek iger, simulacij in elektronske dokumentacije za učne namene. Zadovoljenih je tudi več učnih stilov, saj informacije pridobivajo slušno, vizualno in kinestetično. Izdelana je animacija s pomočjo katere je prikazana teoretična obravnava negovalnih diagnoz in praktični primer. Razprava in sklep: Člankov na področju poučevanja negovalnih diagnoz z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije je bolj malo, tudi vzorci udeležencev v raziskavah so majhni. Pedagogi pa so pri svojem delu vseeno vse bolj inovativni, iščejo vedno nove načine podajanja snovi, z namenom, da pri študentu vzbudijo večje zanimanje.

Ključne besede

diplomska dela;zdravstvena nega;negovalne diagnoze;večpredstavnostne vsebine;programsko orodje Moovly;študenti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL ZF - Zdravstvena fakulteta
Založnik: [M. Šteblaj]
UDK: 616-083
COBISS: 5298795 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1230
Št. prenosov: 657
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Learning nursing diagnoses with information and communication technology
Sekundarni povzetek: Introduction: In the period of technological progress, information and communication technology is increasingly used also in health care education. Education topics are therefore presented using videos, films, or even games. One of the easiest and cheapest methods for demonstration of procedures is animation, which can also be used in consolidation of knowledge. Purpose: To present the possible ways of learning nursing diagnoses using software, and to analyse the data of the existing surveys in the field of using information and communication technology in teaching of health care, as well as to create animation for students of health care. Methods: We used a descriptive method with a systematic overview of Slovenian and English literature that was published from 2011 to 2016. 8 articles were included. With the help of the Moovly software platform, which is available as a free cloud-based service for designing multimedia contents – animated videos, infographics, and presentations – animation was created. Results: Modern approach makes new education topics more interesting, students are more autonomous in their work and also more motivated. Students learn through games, simulations, and electronic documentation for educational purposes. In addition, more learning styles are satisfied, since students obtain information in auditory, visual, and kinaesthetic manner. We made an animation, through which we demonstrated theoretical discussion of nursing diagnoses and a practical example. Discussion and conclusion: There are few articles discussing the field of teaching nursing diagnoses using information and communication technology, also samples of participants in surveys are small. However, teachers are increasingly innovative in their work; they always look for new ways of explaining the topics with the aim to stir more interest in students.
Sekundarne ključne besede: diploma theses;nursing care;nursing diagnosis;multimedia topics;software Moovly;students;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Komentar na gradivo: Dipl. delo (bolonjski študij), Univ. v Ljubljani, Zdravstvena fak., Oddelek za zdravstveno nego
Strani: str. 39
ID: 10863289