diplomsko delo

Povzetek

V diplomski nalogi smo predstavili vključitev in uporabo knjižnice DOTween v igralnem pogonu Unity. Delo prikazuje osnovno uporabo animacij DOTween ter njihovo uporabnost v igrah, napisanih v pogonu Unity. Pokazali smo tudi, kako lahko s pomočjo skript C#, animacije knjižnice DOTween spreminjamo med samim izvajanjem igre. Rezultat dela je novo pridobljeno znanje na področju animiranja v igralnem pogonu Unity s pomočjo knjižnice DOTween.

Ključne besede

2D animacija;knjižnica DOTween;izboljšava animacije;pogon Unity;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: K. Andrašič
UDK: 004.4'275(043.2)
COBISS: 20893718 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 683
Št. prenosov: 77
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Improvement of 2D animation in Unity engine with the help of DOTween library
Sekundarni povzetek: In this thesis we introduced how to include and consequently use DOTween library in Unity Engine. We showed how the basic functions of DOTween animations are used and studied their usefulness in Unity developed games. We also showed, how the animation can be changed even while the game is running by the usage of our scripts. The result is new knowledge of animations in Unity engine with the help of DOTween library.
Sekundarne ključne besede: 2D animation;Unity development;DOTween library;improvement of animation;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: IV, 43 str.
ID: 10864127