Povzetek

This paper discusses psychomotor development in early childhood and consists of three parts. The first part is a brief historical overview of the theoretical description and analysis of movement. The second part gives an overview of the variety of movement therapies and activity methods, which are effective in kindergarten work. The third part of the paper is an attempt to analyse and to reflect on the authors' own practical experiences of psychomotor work in kindergartens in Poland and Norway.

Ključne besede

early childhood;motor development;movement analysis;psychomotor activity;Poland;Norway;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 796.012.2:373.2(481+438)
COBISS: 22201096 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 670
Št. prenosov: 112
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Razvoj z gibanjem - psihopedagoška analiza in psihomotorični pristopi
Sekundarni povzetek: Članek obravnava psihomotorični razvoj v zgodnjem otroštvu in sestoji iz treh delov. V prvem delu je kratek zgodovinski pregled teoretičnega opisa in analize gibanja. Drugi del daje pregled raznih gibalnih terapij in metod dejavnosti, ki so učinkovite pri delu v vrtcu. Tretji del članka poskuša analizirati in reflektirati praktične izkušnje avtorjev pri psihomotoričnem delu v vrtcih na Poljskem in na Norveškem.
Sekundarne ključne besede: predšolski otroci;gibalni razvoj;gibalne sposobnosti;psihomotorične sposobnosti;Poljska;Norveška;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 151-172
Letnik: ǂLetn. ǂ9
Zvezek: ǂšt. ǂ1/2
Čas izdaje: apr. 2016
ID: 10865445