diplomsko delo
Urška Pahor (Avtor), Domen Bajde (Mentor)

Povzetek

Trženje kot izziv v nepridobitnih organizacijah - primer Društva Sladki nasmehi

Ključne besede

neprofitne organizacije;trženje;planiranje;strategija trženja;pozicioniranje proizvoda;poslovno komuniciranje;direktno trženje;elektronsko trženje;case study;pekarstvo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [U. Pahor]
UDK: 33339.138
COBISS: 23602662 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 718
Št. prenosov: 278
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂchallenge of marketing in nonprofit organizations: The case of ʺSladki nasmehiʺ
Sekundarne ključne besede: non-profit organizations;marketing;planning;marketing strategy;positioning;business communication;direct selling;electronic marketing;case study;bakery;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 47, 17 str.
ID: 10866233