magistrsko delo
Tanja Franc (Avtor), Simona Sternad (Mentor)

Povzetek

Uporaba celovite informacijske rešitve v podjetju ni prednost, temveč obveza, če želi biti podjetje uspešno in konkurenčno. Celovite informacijske rešitve so najbolj kompleksni poslovni sistemi. Njihova uvedba zahteva velike investicije denarja, časa in strokovnjake, saj gre za zelo zahteven projekt. Potrebno je veliko prilagajanja, natančnosti, usklajevanja in strpnosti. Microsoft Dynamics NAV je globalna celovita informacijska rešitev za mala in srednje velika podjetja. Pokriva vse ključne procese v podjetju; računovodstvo, nabavo, prodajo, upravljanje zalog... Poleg tega omogoča boljši vpogled v poslovanje, povečuje produktivnost zaposlenih, izboljšuje učinkovitost poslovnih procesov in zmanjšuje stroške na področju informacijske tehnologije. LS Retail je integrirana vertikalna rešitev Microsoft Dynamics NAV za maloprodajo in gostinstvo. Omogoča enostavno sledenje transakcij, ima prijazen uporabniški vmesnik, dober nadzor nad poslovanjem in omogoča hitro učenje. Uvajanje Microsoft Dynamics NAV in LS Retail smo prikazali na primeru mednarodnega podjetja. Uvajanje rešitve poteka po metodologiji SureStep. Opisali smo proces uvajanja, kritične dejavnike uspeha, ki so bili opaženi med uvajanjem in pričakovane učinke. Največja prednost rešitve je vsekakor nadzorovanje, spremljanje in vodenje poslovanja iz ene centralne lokacije vseh trgovin. Sistem med drugim »odgovarja« na naslednja vprašanja: kdaj so naredili v določeni trgovini največ prometa, kateri je bil najbolj prodan artikel, katera oseba je prodala največ v določenem obdobju... Te informacije pa so na voljo takoj, v realnem času. LS Retail rešitev za podjetja, ki se ukvarjajo z maloprodajo in gostinstvom na slovenskem trgu še ni najbolj razširjena. Verjamemo, da bodo tudi ostala podjetja, še posebej mednarodna, prav kmalu začela razmišljati tudi po enotnem celovitem informacijskem sistemu.

Ključne besede

poslovna informatika;informacijske rešitve;ERP;implementacija;prodaja;maloprodaja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Franc]
UDK: 004.77(043.2)
COBISS: 12940060 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 849
Št. prenosov: 100
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂspecifics of implementation LS Retail solution - Retail module at company X
Sekundarni povzetek: The use of a complete information solution in an enterprise is not an advantage, but an obligation if a company wants to be successful company and competitive. Comprehensive information solutions are the most complex business systems. Their implementation requires large investments of money, time and experts because it is a very demanding project. A lot of adaptation, accuracy, coordination and tolerance is needed. Microsoft Dynamics NAV is a global comprehensive information solution for small and medium-sized companies. It covers all the key processes in the company; Accounting, purchasing, sales, inventory management ... In addition, it offers a better insight into business, increases employee productivity, improves the efficiency of business processes and reduces IT costs. LS Retail is an integrated vertical MS Dynamics NAV solution for retail and catering. It enables easy tracking of transactions, it has a friendly user interface, good control over business and enables fast learning. We showed the introduced the introduction of Microsoft Dynamics NAV in LS Retail on the example of an international company. Implementation of the solution is based on the SureStep methodology. We described the deployment process, critical performance factors that we observed during deployment and the expected effects. The biggest advantage of the solution is to control, monitor and manage the business from one central location of all stores. The system answers, among other things, the following questions: when is the highest turnover in a particular trade, which item was sold the most, the person that sold the most in a given period ... This information is available immediately, in real time. LS Retail solution for companies dealing with retail and catering in the Slovenian target is not the most widespread. We believe that other companies, especially international ones will soon start thinking about a single integrated information system.
Sekundarne ključne besede: LS Retail;Microsoft Dynamics NAV;implementation;deployment;information system;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: IV, 77 str.
ID: 10874749