zaključna strokovna naloga
Tanja Krajnik (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Analiza vedenja porabnikov pri nakupovanju na tradicionalnih in spletnih mestih

Ključne besede

Slovenija;trženje;informatika;elektronsko poslovanje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;trg;trendi;Internet;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Krajnik]
UDK: 339.13
COBISS: 23391462 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 643
Št. prenosov: 177
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of consumer behavior when shopping in traditional and web sites
Sekundarne ključne besede: Slovenia;marketing;informatics;electronic commerce;consumer behaviour;purchasing;decision making;market;trends;Internet;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 26, I, 7 str.
ID: 10887080
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole