zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Matija Ženko (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Porabnikovo zaznavanje cene in njena vloga v nakupnem procesu

Ključne besede

trženje;prodaja;nakup;odločanje;vedenje potrošnikov;cena;družba;osebnost;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Ženko]
UDK: 339.138
COBISS: 23709670 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 632
Št. prenosov: 105
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Consumer's perception of price and its role in the buying process
Sekundarne ključne besede: marketing;sales;purchasing;decision making;consumer behaviour;price;society;personality;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 29, 4 str.
ID: 10887145
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, primer sladoleda Planica