magistrsko delo
Nataša Junež (Avtor), Matjaž Debevc (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo obravnava tematiko uporabniške izkušnje, ki je v tesni povezavi s pojmom uporabnost. Za lažje razumevanje sinergije med njima lahko povzamemo, da uporabniška izkušnja predstavlja emocije oz. dobro počutje uporabnika med interakcijo s storitvijo, ki mora biti za popolno zadovoljstvo tudi uporabna. Na podlagi pregleda teorije in že obstoječih študij smo zastavili koncept raziskave, katere glavni namen je bil vrednotenje uporabnosti in uporabniške izkušnje spletne video storitve Voyo pri novih uporabnikih. Za potrebe testiranja smo v raziskavo vključili kombinacijo kvantitativnih in kvalitativnih metod, pridobljeni rezultati pa interpretirajo kako testiranci ocenjujejo uporabnost spletne video storitve ter kakšna je njihova uporabniška izkušnja po enotedenski uporabi.

Ključne besede

tehnologija OTT;uporabniška izkušnja;uporabnost;metode vrednotenja;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: N. Junež
UDK: 004.774(043.2)
COBISS: 21498646 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1122
Št. prenosov: 128
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: User experience analysis of web-based video delivery in Slovenia
Sekundarni povzetek: The master's thesis deals with the theme of the user experience, which is closely related to the term usability. In order to understand the synergy between them better, we can sum up that the user experience represents emotions, the well-being of the user while interacting with the service, which must be for complete satisfaction also useful. Based on a review of the theory and already existing studies we set up a research concept with the main purpose to evaluate the usability and user experience of Voyo's online video service for new users. For the purposes of testing, we included a combination of quantitative and qualitative methods in the survey, the obtained results interpret how the testers evaluate the usability of the online video service and what is their user experience after a one-week use.
Sekundarne ključne besede: technology OTT;user experience;usability;evaluation methods;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: IX, 91 str.
ID: 10919938