magistrsko delo
Alenka Pavlič (Avtor), Ivan Toroš (Mentor)

Povzetek

Strateško upravljanje blagovnih skupin v trgovini na drobno z namenom zagotavljanja profitabilnosti podjetja in zadovoljstva kupca

Ključne besede

blagovne znamke;upravljanje;strategije;trženje;zadovoljstvo kupca;planogram;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: GEA College - FP - Gea College - Fakulteta za podjetništvo
Založnik: [A. Pavlič]
UDK: 005:33(043.3)
COBISS: 513548930 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2960
Št. prenosov: 168
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: GEA College, Fak. za podjetništvo
Strani: 78 f., 5 f. pril.
ID: 10920283