diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu smo analizirali stanje kamniškega turizma. V uvodu smo opisali stanje kamniškega turizma in razložili, zakaj smo se odločili za obravnavano temo. Postavili smo hipoteze, ki so po našem mnenju ključne za to, da kamniški turizem ni v boljšem stanju. V drugem poglavju smo opisali pojme s področja turizma na splošno in turizma, povezanega s kamniško regijo. V tretjem poglavju smo opisali pomembnejše kamniške privlačnosti, v četrtem pa ocenili stanje kamniškega turizma. Za ocenjevanje smo uporabili podatke Statističnega urada Republike Slovenije. Opravili smo tudi SWOT-analizo in primarno raziskavo kamniškega turizma z intervjuji ter njihovo analizo. V petem poglavju smo izvedli anketo o kamniškem turizmu med tujimi turisti in njeno analizo. V šestem poglavju smo preverili postavljene hipoteze, v sedmem pa na podlagi ugotovitev podali možne strategije razvoja turizma v občini Kamnik. Sledi sklep, v katerem smo želeli poudariti, da smo vsi del turizma in po malem nosimo odgovornost za kamniško turistično prihodnost. Deveto poglavje predstavlja seznam literature in virov, ki smo jih uporabili pri pisanju diplomskega dela.
Pred raziskavo smo oblikovali štiri hipoteze, ki smo jih preverili s pomočjo intervjujev, raziskave med tujimi turisti in javno dostopnih podatkov. Raziskava je potrdila dve od postavljenih štirih hipotez. Ovrgli smo hipotezi: »Večina tujih turistov izbere za svoj cilj Slovenijo na podlagi zapisov, reklame ali slikovnega gradiva s spleta.« in »Pasivnost občinske politike na področju Velike planine vodi v njeno stagnacijo.« Ostali dve smo potrdili.
Diplomsko delo razkriva tako izzive kot uspešne zgodbe kamniškega turizma. Iznajdljivost in delavnost Kamničanov in občinske politike nas lahko navdajata z optimizmom, temu v prid pa govorijo tudi podatki, ki smo jih zbrali ter analizirali v okviru raziskave v diplomskem delu.
Ključne besede
Kamnik;turizem;raziskava;turistične destinacije;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
GEA College - FP - Gea College - Fakulteta za podjetništvo |
Založnik: |
[L. Svetec] |
UDK: |
338.48(043.3) |
COBISS: |
513681794
|
Št. ogledov: |
3589 |
Št. prenosov: |
257 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Strategy of the tourism development in the municipality of Kamnik |
Sekundarni povzetek: |
The thesis discusses the tourism in Kamnik. In the introduction, the state of tourism in Kamnik is described and the reason why this topic was chosen for the thesis is explained. The hypotheses relating to - in our opinion - the main reasons for the poor condition of tourism in Kamnik are formedIn the second chapter, the concepts of tourism in general and of those related to tourism in the Kamnik region are described. In the third chapter, significant tourist attractions in Kamnik are described. In the fourth chapter, the state of tourism in Kamnik is evaluated. The data was collected at the Statistical Office of the Republic of Slovenia (SURS), through the SWOT analysis carried out in the scope of this thesis, and through the primary research on tourism in Kamnik carried out in the form of interviews.The fifth chapter discusses the survey on tourism in Kamnik conducted among foreign tourists. In the sixth chapter, the hypotheses formed at the beginning are examined. Based on the findings discussed in the thesis, the seventh chapter offers possible strategies for the development of tourism in the municipality of Kamnik.In the conclusion, it is emphasized that we are all part of the tourism and that we all bear the responsibility for the future of tourism in Kamnik. In the last chapter, the sources and literature used for the thesis are listed.
Before the survey was done, four hypotheses were formed. The hypotheses were examined with the interviews, with the survey among foreign tourists and on the basis of other publicly available data. The research confirmed two out of four formed hypotheses. The hypotheses »Most foreign tourists choose Slovenia for their destination on the basis of recordings, advertisements or online pictures« and »The passivity of the municipal politics relating to Velika planina leads to the stagnation of this region« were disproved. The other two were confirmed.
The thesis reveals challenges as well as success stories of tourism in Kamnik. Creativity and diligence of the locals in Kamnik and municipal politics can fill us with optimism. The data collected and analysed in this thesis also speak in its favour. |
Sekundarne ključne besede: |
Kamnik;tourism;foreign tourists;development;strategy of the development in the municipality; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Študijski program: |
0000801 |
Komentar na gradivo: |
GEA College, Fak. za podjetništvo |
Strani: |
44 str., 3 str. pril. |
ID: |
10920326 |