magistrsko delo
Povzetek
Namen magistrskega dela je ugotoviti, kakšne učinke ima izvajanje izbranih tehnik glasbene terapije na otroke s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju. V raziskavi je sodelovalo pet otrok iz razvojnega oddelka vrtca Litija, ki so vključeni v prilagojen program za predšolske otroke različnih starosti in imajo različne primanjkljaje na razvojnih področjih (govorno-jezikovnem, gibalnem, senzornem in kognitivnem področju). Za namen raziskave smo izvedli 10 glasbenih delavnic, ki smo jih s pomočjo video posnetkov analizirali in evalvirali. Izvedli smo multiplo študijo primera in pri izbrani deklici dodatno evalvirali napredek s pomočjo metode petih korakov H. M. Ridder. Rezultati so pokazali napredek na vseh področjih razvoja (na motoričnem, kognitivnem in socialnem), največji napredek pa se je pokazal na področju pozornosti in koncentracije.
Ključne besede
magistrska dela;glasbena terapija;otroci s posebnimi potrebami;predšolsko obdobje;razvojni vrtci;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[M. Černi] |
UDK: |
376-056.36:78(043.2) |
COBISS: |
23869192
|
Št. ogledov: |
1051 |
Št. prenosov: |
185 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂeffect of music therapy in special needs children in the preschool period |
Sekundarni povzetek: |
The purpose of this master's thesis was to determine the effects of implementing selected music therapy techniques on children with special needs in the preschool period. The survey encompassed five children from the developmental class of the Litija Kindergarten, who are included in the adapted programme for preschool children of different ages and who exhibit various developmental deficits (speech and language, motor, sensory and cognitive deficits). For survey purposes, 10 music workshops were held, and later analysed and evaluated by means of video recordings. A multiple case study was conducted; in the case of a specific girl, her progress was evaluated further using the H. M. Ridder five-step method. The results show progress in all developmental areas (motor, cognitive and social), with the greatest progress evident in the area of attention and concentration. |
Sekundarne ključne besede: |
master theses;music therapy;children with special needs;preschool period;developmental kindergartens; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za temeljne pedagoške predmete |
Strani: |
83 f. |
ID: |
10928231 |