Borut Jereb (Avtor), Matjaž Knez (Avtor), Darja Kukovič (Avtor), Tina Cvahte (Avtor), Matevž Obrecht (Avtor)

Povzetek

Many social changes, like changes in values and the need for ethical action, the phenomenon of socially and ecologically conscious consumer, the rise of enlightened capitalist globalization, and the declining rate of uncontrolled information, are also reflected in the business world. Socially responsible action in the world is becoming imperative, and the critical role of consumers, employees and non-governmental organizations allows that socially responsible operation are fair and credible.

Ključne besede

okoljski management;družbena odgovornost;poslovanje;organizacije;podjetja;environmental management;social responsibility;business;organizations;companies;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
UDK: 005.5
COBISS: 512826941 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1140
Št. prenosov: 98
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: okoljski management;družbena odgovornost;poslovanje;organizacije;podjetja;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: Str. 51-56
ID: 10933254