Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2011 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UM FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo |
UDK: | 624.078.74 |
COBISS: | 262542336 |
ISSN: | 1854-0171 |
Matična publikacija: | Acta geotechnica Slovenica |
Št. ogledov: | 573 |
Št. prenosov: | 63 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Bočna nosilnost kratkih togih pilotov v dvoslojnih nevezljivih tleh |
Sekundarni povzetek: | V članku je predstavljena raziskava bočno obteženih kratkih pilotov v dvoslojnih peskih. Za ta namen je bil izveden niz modelnih preizkusov na modelih pilotov. Z izvedbo niza tridimenzionalnih nelinearnih analiz s končnimi elementi so bili raziskani učinki elastičnega modula, dilatacije in interakcije peska in pilota. Bočne nosilnosti pilotov v pogojih slojevitih peščenih tal so bile izračunane z metodami Brinch Hansen (1961) ter Meyerhof idr. (1981). Med seboj so bili primerjani rezultati dobljeni z eksperimentalnimi študijami, numeričnimi analizami in konvencionalno metodo. Rezultati so pokazali, da imajo preiskovani parametri precejšen učinek na obnašanje bočno obteženih kratkih togih pilotov. Prikazano je tudi, da vrednost mejne bočne nosilnosti pomembno varira glede na uporabljeno metodo. |
Sekundarne ključne besede: | gradbene konstrukcije;piloti;napetosti;bočna obtežba;metoda končnih elementov; |
URN: | URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): | Znanstveno delo |
Strani: | str. 19-43 |
Letnik: | ǂVol. ǂ8 |
Zvezek: | ǂ[no.] ǂ2 |
Čas izdaje: | 2011 |
ID: | 10941016 |