Erdal Uncuoğlu (Avtor), Mustafa Laman (Avtor)

Povzetek

The behavior of a laterally loaded short rigid pile founded in a two-layer sand soil profile has been investigated. For this purpose, a series of model tests were carried out on model piles. The effects of the elasticity modulus, dilatancy and interface behavior of the sand have been explored numerically by performing a series of three-dimensional non-linear finite-element analyses. The lateral load capacities in the layered sand conditions have been calculated using the methods proposed by Brinch Hansen (1961) and Meyerhof et al. (1981). The results obtained from experimental studies, numerical analyses and a conventional method were compared with each other. The results proved that the parameters investigated had a considerable effect on the behavior of short rigid piles subjected to lateral loads. It was also shown that the value of the ultimate lateral load capacity could vary significantly, depending on the methods used.

Ključne besede

lateral load;short pile;two-layered sand;model test;finite element;lateral effective stress;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
UDK: 624.078.74
COBISS: 262542336 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1854-0171
Matična publikacija: Acta geotechnica Slovenica
Št. ogledov: 573
Št. prenosov: 63
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Bočna nosilnost kratkih togih pilotov v dvoslojnih nevezljivih tleh
Sekundarni povzetek: V članku je predstavljena raziskava bočno obteženih kratkih pilotov v dvoslojnih peskih. Za ta namen je bil izveden niz modelnih preizkusov na modelih pilotov. Z izvedbo niza tridimenzionalnih nelinearnih analiz s končnimi elementi so bili raziskani učinki elastičnega modula, dilatacije in interakcije peska in pilota. Bočne nosilnosti pilotov v pogojih slojevitih peščenih tal so bile izračunane z metodami Brinch Hansen (1961) ter Meyerhof idr. (1981). Med seboj so bili primerjani rezultati dobljeni z eksperimentalnimi študijami, numeričnimi analizami in konvencionalno metodo. Rezultati so pokazali, da imajo preiskovani parametri precejšen učinek na obnašanje bočno obteženih kratkih togih pilotov. Prikazano je tudi, da vrednost mejne bočne nosilnosti pomembno varira glede na uporabljeno metodo.
Sekundarne ključne besede: gradbene konstrukcije;piloti;napetosti;bočna obtežba;metoda končnih elementov;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 19-43
Letnik: ǂVol. ǂ8
Zvezek: ǂ[no.] ǂ2
Čas izdaje: 2011
ID: 10941016