magistrsko delo
Povzetek
V magistrskem delu so zbrana vsa pomembna dejstva, ki so mi omogočila izdelavo Prometnovarnostnega načrta Osnovne šole Loka Črnomelj. V začetnem delu magistrskega dela smo se posvetili teoretičnim izhodiščem, ki jih je potrebno usvojiti, če želimo razumeti pomen prometnovarnostnega načrta. Tako smo v teoretičnem delu najprej predstavili razvojne značilnosti osnovnošolskih otrok, pri čemer nas je predvsem zanimal vpliv razvojnih značilnosti na prometno vzgojo. Nato smo se osredotočili na prometno vzgojo znotraj družine ter na različne dejavnosti in akcije, s katerimi številne organizacije, med drugim tudi osnovna šola, zagotavljajo večjo varnost otrok na njihovi šolski poti. V sklopu empirične raziskave smo anketirali učence od 4. do 9. razreda na Osnovni šoli Loka Črnomelj ter na njenih dveh podružnicah OŠ Griblje in OŠ Adlešiči. V raziskavo so bili vključeni tudi starši vseh učencev zgoraj omenjenih šol. S tem, ko smo anketirali učence in starše, smo dobili celostno sliko o trenutnem stanju prometne varnosti v šolskem okolišu OŠ Loka Črnomelj. Teoretični in empirični del sta osnova, na podlagi katere smo izdelali načrt šolskih poti OŠ Loka Črnomelj z njenima podružnicama. Načrt šolskih poti zajema vsa nevarna mesta, s katerimi se učenci srečujejo ob prihodu v šolo in odhodu iz nje, zaradi nazornosti pa so vsa nevarna mesta predstavljena tudi s slikovnim materialom. OB okolicah osnovnih šol so nas zanimala tudi avtobusna postajališča in njihova ureditev.
Ključne besede
magistrska dela;prometna vzgoja;otroci v prometu;prometnovarnostni načrt;osnovne šole;učenci;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[M. Nagode] |
UDK: |
656.1.05(497.4Črnomelj)(043.2) |
COBISS: |
23980296
|
Št. ogledov: |
856 |
Št. prenosov: |
125 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂtraffic safety plan of the Elementary school Loka Črnomelj |
Sekundarni povzetek: |
This master's thesis includes all important facts which enabled the making of a road safety plan for OŠ Loka Črnomelj primary school. The initial part of the thesis focuses on theoretical starting points needed to acquire in order to understand the meaning of the road safety plan. Therefore, the theoretical part introduces the developmental characteristics of primary school children, where the master's candidate was especially interested in the influence of developmental characteristics on road education. Further on, the thesis focuses on road safety education within a family and on different activities and campaigns carried out by numerous organizations, including primary schools, to provide a greater safety of children on their way to school. As part of an empirical research, a survey of pupils Grades 4-9 at OŠ Loka Črnomelj and its two branch schools, OŠ Griblje and OŠ Adlešiči, was conducted. In addition, the survey involved the children's parents. Surveying both parents and children allowed getting a complete picture of the current situation on road safety at OŠ Loka Črnomelj school district. The theoretical and empirical parts provided a basis on which the candidate drew up a plan of ways to OŠ Loka Črnomelj and its branch schools. The plan includes all unsafe places which the school children encounter upon arrival to and departure from school. For illustration reasons, the unsafe points are also presented graphically. In addition to the vicinity of the schools, the thesis also reflects on school's bus stops and their arrangements. |
Sekundarne ključne besede: |
master theses;road safety education;children in traffic;road safety plan;primary schools;pupils; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
110 f. |
ID: |
10942658 |