primer Facebook skupine Ljubim kozmetiko
Valentina Mušič (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu obravnavam tipologijo objav in vpletenost uporabnikov na primeru Facebook skupine Ljubim kozmetiko. Glavni cilj diplomskega dela je ugotoviti katere tipologije objav se pojavljajo v izbrani spletni interesni skupnosti Ljubim kozmetiko in na katere se uporabniki najbolj odzivajo. Najprej sem v teoretičnem delu pojasnila nastanek družbenih omrežij, opisala spletne interesne skupnosti in njihov pomen, razdelala tipologijo objav in definirala vključenost uporabnikov. V empiričnem delu sem klasificirala objave v skupini v tipologije in preverila katerih je največ, ter katere so deležne največjega odziva v smislu všečkov in komentarjev. Za to sem uporabila kvalitativno metodo, saj je bila najbolj primerna. Rezultati so pokazali, da je največ objav namenjenih iskanju mnenj, priporočil in izkušenj s kozmetičnimi izdelki, največjega odziva so deležne objave v katerih adminka skupine pozove članice k deljenju fotografij in blogerskih vsebin, najbolj všečkane pa so objave z ocenami kozmetičnih izdelkov in informacijami. V zaključku izpostavim omejitve raziskave in predloge za nadaljnjo raziskovanje.

Ključne besede

spletne interesne skupnosti;tipologija objav;Facebook;Spletna družabna omrežja;Uporabniki;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [V. Mušič]
UDK: 316.472.4:004(043.2)
COBISS: 35693917 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1168
Št. prenosov: 238
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Post typology and user inclusion: a case of Facebook group Ljubim kozmetiko
Sekundarni povzetek: This thesis deals with post typology and user inclusion in the Facebook group Ljubim kozmetiko. Main goal was to discover which post typology in most frequently used and which one generates the biggest response. In the theoretical part, I explain the origin of the social media, descrive the importance of social media sites, and define typology and user inclusion. In the empirical part, I classify group posts based on my typology. Further, I check which typology prevailed and which got the biggest response in terms of likes and comments. To achieve this, I used the qualitative method. The results show that most posts are asking about opinions, recommendations and experiences with cosmetic products. The posts that got the biggest number of responses were the ones in which the admin of the group was aking the members to share their pictures and blogs. The most liked posts were those that shared product reviews and related information. In conclusion, I present research limitations and suggestions for further research.
Sekundarne ključne besede: Online social networks;Users;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 33 str.
ID: 10943212