diplomsko delo
Veronika Ercek (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

V hrvaških medijih pogosto najdemo izraz ''lažne vesti'', ki vse pogosteje zavzemajo medijski prostor in spodbujajo razprave na temo koncerna Agrokor. Zato je cilj moje raziskave analiza medijskih vsebin. Analiza naj bi pokazala prisotnost in obseg lažnih novic v treh vrstah medijev. Tako sem za raziskavo televizije izbrala hrvaško nacionalno televizijo – Hrvatska radiotelevizija (HRT), za tisk sem izbrala Jutarnji list, enega največjih nacionalnih dnevnih tiskov in za analizo spletnih medijev sem izbrala portal Index.hr. Raziskovala bom javno mnenje in na podlagi ankete ugotovila in odgovorila na naslednjo hipotezo: v kolikšni meri javnost verjame v informacije o Agrokorju, ki jih najdejo v medijih. Lažne vesti so prisotne v vse treh vrstah medijev – na televiziji, na portalih in v tisku. Raziskava je pokazala, anketiranci v Republiki Hrvaški seznanjeni so s pojmom lažnih vesti. Medijem na splošno verjame zelo malo ljudi, največ pa zaupajo televiziji in lahko zaključimo, da je televizija najpomembnejši medij.

Ključne besede

Javno mnenje;Množični mediji;Poročanje;Hrvaška;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [V. Ercek]
UDK: 316.653:070(497.5)(043.2)
COBISS: 35689309 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 819
Št. prenosov: 429
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Case study on fake news through Agrokor
Sekundarni povzetek: Fake news, a term that is often mentioned in Croatian media increasingly fills the media space and encourages controversy over the Agrokor issue. For this reason, as the outcome of my thesis I included the analysis of the media content. With this analysis I will see whether, and to what extent fake news appear in three types of media, the television station that I selected is the national television - the Croatian Broadcasting Company (HRT), as the press representative I have chosen one of the largest national daily newspapers Jutarnji list and Internet portal that was selected is Index.hr, all for research purposes. I will carry out a research of public opinion on the extent to what the public believes the media and information that is being broadcasted on Agrokor, what will be checked with the questionnaire. Fake news is present in all three types of media, and people are not fond of trusting the media, while television gained the greatest popularity and trust of people, which is the most relevant medium of research.
Sekundarne ključne besede: lažne novice;Agrokor;Public opinion;Mass media;Reporting;Croatia;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 53 str.
ID: 10943214
Priporočena dela:
, evidence from the Slovenian public opinion survey
, analiza novinarskega diskurza o samomorilnosti v Delu in Slovenskih novicah
, diplomsko delo