primer dijakov Gimnazije Ledina
Maja Nunić (Avtor), Andreja Živoder (Mentor)

Povzetek

Mladost je izredno pomembna faza v človekovem življenju, saj predstavlja prehod iz otroštva v odraslo življenje. Zanimivo je preučevati mladostnike v njihovem vsakdanjem življenju in v njihovem najbolj avtonomnem področju: v prostem času. V diplomskem delu Mladi v prostočasnih dejavnostih: primer dijakov Gimnazije Ledina bomo najprej teoretično in nato empirično raziskovali mladino skozi njihov pogled na prosti čas. V teoretičnem delu bomo spoznavali različne definicije mladosti in prostega časa, preučevali njuno zasnovo ter posebej izpostavili te značilnosti v slovenskem prostoru. V empiričnem delu bomo v intervjujih skušali razumeti, kaj za mlade pomeni prosti čas, kako ga preživljajo, kakšen je njihov odnos do njega ipd. ter s tem spoznavali njihove potrebe, vrednote, značilnosti, navade ter tudi (samo)identitete mladostnikov in nenazadnje tudi njih same, kar je tudi naš zadani cilj. Svoje ugotovitve bomo združili v analizo, kjer jih bomo hkrati primerjali z ugotovitvami predhodnih raziskav o prostem času mladostnikov. V sklepnem delu bomo potrdili ali ovrgli hipoteze, ki smo jih zastavili v uvodu in razmislili tudi o razvojni prihodnosti mladih v prostem času iz kritične perspektive.

Ključne besede

dijaki;prostočasne dejavnosti;Mladostništvo;Prosti čas;Odraščanje;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Nunić]
UDK: 379.82(043.2)
COBISS: 35778397 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 947
Št. prenosov: 401
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Adolescents in leisure time activities: an example of Ledina High School students
Sekundarni povzetek: Youth is an extremely relevant phase in a person˙s life, since it represents the transformation from childhood into adulthood, and it`s interesting to observe adolescents in their everyday life in their most autonomous field: leisure time. In my graduate thesis entitled Adolescents in leisure time activities: an example of Ledina High School students I will first theorethically, and later empirically, research young people`s views on their leisure time. In theoretical part I will present different definitions of youth and leisure time, examine their concepts, and specifically expose characteristics of these in Slovenia. In empirical part, in interviews, I will try to understand what is the meaning of leisure time for youth, how they spend it, what is their attitude towards it, etc., and recognize young people`s needs, values, characteristics, habits, (self)identities and young people in general, which is primarly my goal. My findings will be presented in the analysis, where I will compare them to previous resarches conclusions about adolescents` free time. In conclusion I will either confirm or deny hypotheses, which I made in the introduction and also reflect my ideas about the future of youth in free time from critical perspective.
Sekundarne ključne besede: Adolescence;Leisure;Growing up;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 106 str.
ID: 10954624