diplomsko delo
Urška Premzl (Avtor), Matjaž Duh (Mentor), Katja Udir Mišič (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo, v katerem smo preučili spremembo grafične podobe, je razdeljeno na uvodni in glavni del ter na koncu še na sklep. Po uvodnem delu je predstavljena teorija, v kateri so razloženi pojmi, povezani s celostno grafično podobo. Nato smo se v diplomskem delu osredotočili na dejavnike, ki vplivajo na preznamčenje, na dogodke ali procese in ki so pomembni za ponovno oblikovanje identitete. Na primeru podjetja A1 Slovenija smo v nadaljevanju analizirali proces preznamčenja. Temu sledi opis sedanjega logotipa in njegove glavne značilnosti, kot so barva, tipografija in uporaba logotipa. V zadnjem delu smo prikazali poslovna komunikacijska sredstva podjetja.

Ključne besede

celostna grafična podoba;blagovne znamke;sprememba vizualne podobe;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: U. Premzl
UDK: 659.12:659.44(043.2)
COBISS: 21789206 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1303
Št. prenosov: 139
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: New corporate identity
Sekundarni povzetek: The thesis in which the alteration of graphical image has been analysed is divided into introductory, main, and closing part. The theory is introduced after the introductory part. It elaborates on terms referred to overall graphical image. The thesis then focuses on factors which affect rebranding, events or procedures significant for reshaping of identity. The process of rebranding is analysed in the continuation taking company A1 Slovenija as an example. Moreover, the description of the current logo and its main attributes, such as colour, typography and usage of the logo are included. The conclusion displays business communication assets of the company.
Sekundarne ključne besede: corporate identity;brand;branding;rebranding;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VIII, 58 f.
ID: 10960060