zaključna naloga
Ana Težak (Avtor), Ana Arzenšek (Mentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

zadovoljstvo potrošnika;zvestoba potrošnika;vedenjska zvestoba;čustvena zvestoba;program zvestobe;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP - Univerza na Primorskem
Založnik: [A. Težak]
UDK: 366(043.2)
COBISS: 1540558788 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1477
Št. prenosov: 42
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Psychological factors of customer loyalty
Sekundarne ključne besede: customer satisfaction;customer loyalty;behavioral loyalty;attitudinal loyalty;loyalty program;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
Strani: VIII, 27 f., [6] f. pril.
ID: 10961003
Priporočena dela:
, analiziranje in oblikovanje lojalnostnega programa (nalepke)