delo diplomskega projekta

Povzetek

Živimo v času, ko morajo podjetja nujno in temeljito razmisliti o svoji viziji, poslanstvu in marketinški strategiji. Podjetja ne delujejo na trgu, na katerem se pojavljajo stalni konkurenti in kupci, ki ne iščejo substitutov, ampak poslujejo tako, kot bi bila na vojnem območju s hitro menjajočimi se konkurenti, zakoni, tehnologijo in vse manj zvestimi odjemalci. Podjetja se merijo v tekmi, kjer se nenehno spreminjajo pravila igre in kjer ni končnega cilja in zmage. Včasih so bila podjetja lahko uspešna, če so svoje izdelke podkrepila z učinkovito prodajo in močnim oglaševanjem, danes pa so zaradi stalno spreminjajočih se razmer na trgu in vse bolj zahtevnih odjemalcev prisiljena temeljito proučiti tržišče, potrebe odjemalcev in konkurenco. Glavna tema diplomskega projekta je tržna segmentacija, zato diplomski projekt predstavi njen osnovni pomen, pogoje za uspešno segmentacijo, ravni tržne segmentacija in osnovne pojme, povezane s segmentacijo. Predstavljena je tudi temeljna ciljna skupina posebnih tekstilnih izdelkov.

Ključne besede

marketing;segmentiranje;tržno segmentiranje;odjemalci;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [A. Perišič]
UDK: 339.13
COBISS: 13189660 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 609
Št. prenosov: 59
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of potential buyers of special textile products
Sekundarni povzetek: We live in the time when the companies have to reconsider their vision, mission, and marketing strategy urgently and thoroughly. The companies do not operate in the market where standing competitors and the customers who do not look for substitutes appear. They conduct business as if they were in a war zone with rapidly changing competitors, laws, technology, and less and less faithful customers. The companies are engaged in the match where the rules of the game shift constantly and where there is no ultimate goal and victory. Sometimes, the companies could be successful if they supported their products by an efficient sales and strong advertising. Today, they are forced to thoroughly study the market, the needs of the customers, and the competition because of the conditions in the market which shift all the time and because of the customers who are more and more demanding. The main topic of the bachelor’s project is market segmentation. Therefore, the bachelor’s thesis presents its basic significance, the conditions for a successful segmentation, the levels of marketing segmentation, and the basic concepts connected with the segmentation. The basic target group of special textile products is also presented.
Sekundarne ključne besede: marketing;market segmentation;customers;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 30 str., 3 str. pril.
ID: 10961774
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija, Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
, [delo diplomskega projekta]