magistrsko delo
Nina Vodopivec (Avtor), Robert Kaše (Mentor)

Povzetek

Pomen znamke delodajalca za priljubljenost med mladimi iskalci zaposlitve

Ključne besede

trg dela;zaposlovanje;delovno mesto;delodajalci;blagovne znamke;trženje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Vodopivec]
UDK: 658.3
COBISS: 24760294 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 561
Št. prenosov: 77
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimportance of employer brand for attractiveness among young job seekers
Sekundarne ključne besede: labour market;employment;job;employers;brands;marketing;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 50, 7 str.
ID: 10991666