Tanja Gnidovec (Avtor),
Mojca Žemlja (Avtor),
Tina Fabijan (Avtor),
Žan Rode (Avtor),
Kristina Zavodnik (Avtor),
David Baler Petrović (Avtor),
Andreja Dolenec (Avtor),
Luka Praprotnik (Avtor),
Nina Sever Plešec (Avtor),
Raja Dahmane (Avtor),
Gregor Torkar (Avtor)
Povzetek
Eno ključnih področij za uresničevanje ciljev višje digitalne pismenosti, kot gonilo razvoja sodobne
družbe 21. stoletja, je področje vzgoje in izobraževanja, ki si prizadeva za razvoj odprtih učnih okolij
in pedagoških strategij, ki bi v polni meri izkoristile možnost uporabe IKT tako v procesu učenja kot
poučevanja. V okviru prispevka želimo predstaviti oblikovana učna gradiva za pouk anatomije človeka
v osnovni šoli – zgradba in delovanje srca, ki vključujejo uporabo novih tehnologij – obogatena
resničnost s pomočjo aplikacije Mirage AR9. Zasnovana učna gradiva smo testirali na učencih
sedmega in osmega razreda. Znanje učencev o izbrani temi smo preverjali pred in po izvedeni učni uri,
da bi ugotovili učinke uporabe razvitih učnih gradiv na znanje učencev. Izmeriti smo želeli tudi interes
za učenje z izbranimi gradivi. Analize rezultatov so pokazale, da so učenci pri osvajanju nove učne
snovi z uporabo aplikacije osvojili statistično pomembno boljše znanje. Učenci so izrazili velik interes
za tovrsten način učenja. Rezultati raziskave dajejo smernice za implementacijo uporabljene
tehnologije v vzgojno-izobraževalni proces.
Ključne besede
učna gradiva;informacijska tehnologija;digitalna pismenost;učno okolje;aplikacija Mirage AR9;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2018 |
Tipologija: |
1.06 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje) |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
UDK: |
37.091.3:611 |
COBISS: |
12354377
|
Št. ogledov: |
717 |
Št. prenosov: |
147 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Use of augmented reality for teaching human anatomy |
Sekundarni povzetek: |
One of the key areas for realizing the aims of higher digital literacy as the driving force of
contemporary society of 21th century is the educational area, which strives for developing new open
learning environments and pedagogical strategies, based on the use of information and communication
technology in the process of teaching and learning. The purpose of the article is to introduce designed
teaching materials for learning human anatomy in primary school – structure and activity of the heart,
which include the use of new technology – augmented reality, using mobile application Mirage AR9.
Within the research we tested formed teaching materials among seventh and eighth grade students in
primary school. We investigated students’ knowledge about the topic before and after performing
lesson, to establish the effects of teaching materials application. We also wanted to measure the
interest of learning with the teaching materials. Analyse of the results indicate statistically significant
better knowledge among students after conquering new subject matter using mobile application.
Students also expressed high interest in this sort of learning. Results of the research advertise
guidelines for implementation of used technology in educational process. |
Sekundarne ključne besede: |
anatomy;teaching;anatomija;pouk; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Drugo |
Strani: |
Str. 1870-1884 |
ID: |
11079738 |