diplomsko delo
Hermina Holer (Avtor), Tomaž Zupančič (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Razvijanje občutka za likovni ritem s pomočjo umetniških likovnih del v predšolskem obdobju je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo podali nekaj splošnih trditev, ki se navezujejo na umetnost. V nadaljevanju smo se osredotočili na umetnost v vrtcu po Kurikulu. Opisali smo načela likovne vzgoje, iz katerih moramo izhajati pri načrtovanju likovnih dejavnosti. Predstavljena so tudi likovna področja in likovne tehnike, ki jih uporabljamo pri delu z otroki v vrtcu. Podrobno smo opisali oblikovalno načelo ritma, ki je tudi osrednja tema diplomskega dela. Sledila je predstavitev metode estetskega transferja, ki poudarja pomen prenosa estetske izkušnje. Na kratko smo predstavili tudi umetnike in se dotaknili kriterijev, ki jih moramo upoštevati pri izvajanju pedagoškega likovnega dela na predšolski stopnji. V praktičnem delu smo načrtovali in izvajali osem likovnih dejavnosti, ki smo jih dokumentirali in analizirali. Otroci so z izbranimi dejavnostmi, ki smo jih izvajali v šolskem letu 2017/18, razvijali občutek za likovni ritem. V proces izvajanja je bilo vključenih dvaindvajset otrok, starih od pet do šest let.

Ključne besede

diplomska dela;predšolski otroci;umetnost;ustvarjalnost;likovni ritem;umetniki 20. stoletja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [H. Holer]
UDK: 373.2:73/76(043.2)
COBISS: 24609032 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 934
Št. prenosov: 105
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂdevelopment of the sense of rhythm in art through original works of art in the preschool period
Sekundarni povzetek: The thesis, entitled The development of the sense of rhythm in art through original works of art in the preschool period, consists of a theoretical and practical segment. In the theoretical segment, we presented some general facts regarding art. Later, we placed the focus on art in kindergarten as defined by the curriculum. We described the principles of visual arts education that we must adhere to when planning visual arts activities. Also presented are the visual arts fields and art techniques applied, when working with kindergartners. We have provided a detailed description of the designing principle of rhythm, which is also the focal point of the thesis. It is followed by the method of aesthetic transfer, which reiterates the meaning of an aesthetic experience transfer. We have also briefly introduced several artists and touched upon the criteria that must be followed through the exercise of educational arts activities in the preschool period. In the practical segment, we have planned and performed eight visual arts activities, which were then documented and analysed. The children have used the chosen activities, which were performed in the schoolyear 2017/18, to develop a sense of rhythm in art. The performative process featured 22 children aged 5 to 6.
Sekundarne ključne besede: theses;preschool children;art;creativity;rhythm in art;artist of the 20th century;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 66 f.
ID: 11120819