magistrsko delo
Eva Zorko (Avtor), Bojan Musil (Mentor)

Povzetek

Koncept upravljanja z vtisi izvira iz socialne psihologije in orisuje posameznikova prizadevanja, da bi ustvaril nadzor nad tem, kako ga dojemajo drugi ljudje. Upravljanje z vtisi je tesno povezano s konceptom samopredstavljanja, ritualnim procesom vsakdanje družbene izmenjave (Goffman, 1959). Osrednji namen študije je identificirati tiste osebnostne lastnosti ali vedenja posameznikov, ki se povezujejo z različnimi oblikami samopredstavljanja na družbenem omrežju Facebook. Bolj podrobno, zanima nas izražanje lažnega oz. realnega sebstva oziroma fiktivnih samopredstavitev v odnosu z avtentičnostjo, upravljanjem z vtisi, intenzivnostjo uporabe Facebooka ter dojemanjem samopredstavljanja v okolju družbenih omrežij.

Ključne besede

magistrska dela;samopredstavljanje;upravljanje z vtisi;avtentičnost;Facebook;sebstvo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [E. Zorko]
UDK: 316.622:316.472.4(043.2)
COBISS: 24691208 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 918
Št. prenosov: 108
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Impression management on Facebook
Sekundarni povzetek: The concept of impression management stems from social psychology and outlines the individual's efforts to create control over how other people perceive them. Impression management is closely linked to the concept of self-presentation, the ritual process of everyday social exchange (Goffman, 1959). The main purpose of the study is to identify those personality traits or individuals' behaviour that are associated with various forms of self-presentation on Facebook social network. We are particularly interested in the expression of a false or real selfhood or fictitious self-presentations in relation to authenticity, impression management, the intensity of using Facebook, and the perception of self-representation in the social networking environment.
Sekundarne ključne besede: master theses;self-presentation;impression management;authenticity;facebook;selfhood;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za psihologijo
Strani: 70 f.
ID: 11135543