magistrsko delo Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
Anja Pibernik (Avtor), Matjaž Maletič (Mentor)

Povzetek

Podjetja se v današnjem času zavedajo, da sam dobiček ne pomeni tudi uspešnosti. Zaradi pritiska družbe, okoljskih problematik in fluktuacije zaposlenih so primorana začeti razmišljati o svojih vplivih znotraj in zunaj podjetja. Posledično se morajo obnašati odgovorno in etično. Družbena odgovornost podjetja je pojem, ki se ga danes veliko ljudi zaveda in skuša vpeljati v svoje poslovanje. Namen magistrskega dela je, spoznati omenjeni koncept in različne poglede znanstvenikov nanj. Na podlagi pereče tematike organizacija ISO v letu 2010 objavi mednarodni standard ISO 26000:2010, ki ponuja smernice za vpeljavo družbene odgovornosti. Standard skozi delo tudi podrobneje spoznamo. Za lažje razumevanje družbene odgovornosti in njeno vpeljavo v podjetje smo pripravili tudi analizo skladnosti s standardom SIST ISO 26000:2010, da ugotovimo, ali je primerno managersko orodje in kakšne so njegove omejitve. Družbeno odgovornost podjetja lahko uspešno uvedejo v podjetje, s pomočjo standarda SIST ISO 26000:2010. Standard ponuja smernice za področja, na katera je potrebno preusmeriti pozornost, da družbeno odgovornost integriramo v poslovanje. Zaradi svoje splošne sestave, pa je primeren za vse vrste in velikosti organizacij. Opozarja na pomembnost vključevanja zunanjih in notranjih deležnikov, ki so pomembni pri družbeno odgovornem ravnanju in podpori, ter spodbuja k rednem poročanju o napredku družbene odgovornosti podjetja.

Ključne besede

družbena odgovornost;podjetja;SIST ISO 26000:2010;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [A. Pibernik]
UDK: 005.3
COBISS: 8160275 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 751
Št. prenosov: 172
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: SIST ISO 26000:2010 AS A TOOL FOR IMPLEMENTING CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY INTO COMPANY
Sekundarni povzetek: Today, companies are aware that the profit itself does not mean success. Due to the pressure of society, environmental issues and fluctuation of employees, they are forced to start thinking on their influence inside and outside the company. Therefore, they must behave responsibly and ethically. Corporate social responsibility is a concept that many people today are aware of and are trying to implement it in their business. In the master's thesis, we learn about the concept and different views of scientists on it. In 2010, based on a pressing issue, organization ISO publishes international standard ISO 26000:2010, which offers guidelines for introducing social responsibility. During this thesis, we meet standard more detailed. In order to facilitate understanding of social responsibility and its introduction into the company, we have prepared a compliance analysis with the standard SIST ISO 26000:2010 in order to determine whether it is an appropriate management tool and what are its limitations. Corporate social responsibility can be successfully introduced to the company, using the standard SIST ISO 26000: 2010. Standard provides guidelines for the areas, to which attention needs to be shifted to integrate corporate social responsibility into business. Due to its general structure, it is suitable for all types and sizes of organizations. It draws attention to the importance of involving external and internal stakeholders, which are important in socially responsible behaviour and support and encourages regular reporting on the progress of corporate social responsibility.
Sekundarne ključne besede: corporate social responsibility;SIST ISO 26000:2010;management tool;social enterprise;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 79 f.
ID: 11164683