diplomsko delo
Metka Glažar (Avtor), Tina Tomažič (Mentor), Peter Čakš (Komentor)

Povzetek

Diplomska naloga obravnava problematiko prikritega oglaševanja v ameriških televizijskih serijah. O prikritem oglaševanju v serijah govorimo, kadar je določena znamka ali izdelek prikazan v seriji in naročnik za to plača. Zajeli bomo teme, kot sta zgodovina oglaševanja in vrste oglaševanja, definirali prikrito oglaševanje, zgodovino prikritega oglaševanja, obravnavali zakonodajo, ki je v veljavi v Sloveniji in Združenih državah Amerike, vrste prikritega oglaševanja in samoregulacijo oglaševanja. S fokusnimi skupinami bomo ugotovili, ali ima prikrito oglaševanje kakšen vpliv na gledalce, in analizirali dve akcijski seriji, da bi ugotovili, ali so kakšne podobnosti med njima in koliko prikritega oglaševanja vsebujeta.

Ključne besede

prikrito oglaševanje;serije;oglaševanje;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Glažar]
UDK: 659.11:791.242(043.2)
COBISS: 22582550 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 793
Št. prenosov: 105
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Product Placement in American TV Shows
Sekundarni povzetek: Graduation thesis deals with the problem of product placement in the American TV series. We talk about product placement when a certain brand or product are shown in the show, for which the brand pays. In this thesis we will cover many topics related to subject, like history of the advertising, types of advertising, we will define what product placement is, the history of product placement, we will also go through the law about product placement that is going on in Slovenia and in America, types of product placement and self-regulation of advertising. With the focus groups we will see if the product placement has any influence on viewers and we will also analyse two action television series, so that way we will be able to find out if there is any similarity between two of them and also how many product placement they include.
Sekundarne ključne besede: product placement;TV series;advertising;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VII, 42 str.
ID: 11198256
Priporočena dela:
, zaključna projektna naloga
, delo diplomskega projekta
, magistrsko delo