diplomsko delo
Tadej Lipar (Avtor), Sašo Karakatič (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi smo pregledali delovanje ter učinkovitost generiranja besedila z umetno inteligenco na več načinov. Dandanes računalniki generirajo vedno več besedila za prikaz človeku in ta besedila morajo biti čim bolj podobna človeku. S tem se sprosti človeško delo, katero se lahko uporabi za bolj kompleksno delo. S pomočjo grafov smo ugotovili, da je v tem primeru bolje uporabiti Markov model kot pa nevronsko mrežo. Generiranje besedila z računalnikom se najpogosteje uporablja za generiranje člankov v novinarstvu.

Ključne besede

generiranje besedila;Markov model;nevronska mreža;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [T. Lipar]
UDK: 004.777(043.2)
COBISS: 22835734 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 460
Št. prenosov: 59
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Generating text with the help of artificial intelligence
Sekundarni povzetek: In this thesis we went over the working and efficiency of generating text with artificial intelligence with different methods. Nowadays computer generate more and more text meant for humans and the text must look like it was written by humans. With this the need for human written text is reduced and they can focus on more complicated work. With the help of graphs, we shoved that in this example the text generated with a Markov model is better or rather more human like than the text generated with a neural network. Generating text with computers is commonly used in reporting to generate articles.
Sekundarne ključne besede: generating text;Markov model;neural network;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Informatika in tehnologije komuniciranja
Strani: 42 f.
ID: 11204870