zaključna naloga Razvojno raziskovalnega programa I. stopnje Strojništvo
Blaž Plestenjak (Avtor), Jernej Klemenc (Mentor), Simon Oman (Komentor)

Povzetek

V delu je analiziran vpliv dodatno vgrajenih kolesnih elektromotorjev na porabo goriva pri vozilu Renault Twingo. Za naključno izbran vozni cikel so predstavljeni parametri vožnje za vožnjo z motorjem z notranjim izgorevanjem in vožnjo, pri kateri sta dodana kolesna elektromotorja. Za vožnjo brez uporabe elektromotorjev znaša izračunana povprečna poraba goriva 6,924 l/100km, pri vožnji z elektromotorjema pa 2,519 l/100km. Izračunano je bilo tudi, koliko energije lahko z regenerativnim zaviranjem vrnemo ob idealnih pogojih. Skozi celoten cikel sta pri uporabi elektromotorja porabila 3914,3 kJ energije, s pomočjo zaviranja pa je bilo vrnjeno 1046 kJ.

Ključne besede

diplomske naloge;hibridna vozila;vozni cikli;vozni parametri;kolesni elektromotorji;poraba goriva;regeneracijsko zaviranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [B. Plestenjak]
UDK: 629.4.016.2:621.313(043.2)
COBISS: 16829467 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 936
Št. prenosov: 192
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of the impact of in-wheel electric motors on Renault Twingo fuel consumption
Sekundarni povzetek: The study analyses effect of additional %in-wheel% electric motors on fuel consumption of vehicle Renault Twingo. Driving parameters are intruduced for a randomly chosen driving cycle. Study shows a drive with an internal combustion engine with and without additional electric motors. Average fuel consumption for drive without electric motors totals 6,924 l/100km and 2,519 l/100km for drive with use of electric motors. Study also shows calculations of saved energy during regenerative breaking when electric motors are used. Electric motors burned 3914,3 kJ od energy and 1046 kJ was saved with help of regenerative breaking.
Sekundarne ključne besede: hybrid vehicles;drive cycle;driving parameters;electric motors;fuel consumption;regenerative braking;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za strojništvo
Strani: XIV, 29 f.
ID: 11211684
Priporočena dela:
, zaključna naloga Razvojno raziskovalnega programa I. stopnje Strojništvo
, magistrsko delo magistrskega študijskega programa II. stopnje Strojništvo
, diplomsko delo Visokošolskega strokovnega študijskega programa I. stopnje Strojništvo