meje dopustnosti medijskega poročanja
Natanael Ahac (Avtor), Domen Verber (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu smo raziskali možnost uporabe nadgrajene resničnosti pri učenju konceptov programiranja. Opravili smo pregled obstoječe literature ter raziskav na področju nadgrajene resničnosti v izobraževanju ter učenja programiranja s pomočjo vizualizacije. Prav tako smo pregledali tudi obstoječe programske rešitve na omenjenih področjih. Glede na ugotovitve iz pregleda literature ter obstoječih rešitev smo načrtovali ter razvili prototipno rešitev, ki uporabnikom omogoča interaktivno učenje osnovnih konceptov objektno orientiranega programiranja. Raziskali smo tudi možnosti analize učnega procesa ter preverjanja pridobljenega znanja programiranja.

Ključne besede

nadgrajena resničnost;učenje konceptov programiranja;preverjanje znanja;ARCore;Unity;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [N. Ahac]
UDK: 004.946(043.2)
COBISS: 22839318 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 570
Št. prenosov: 43
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Learning programming concepts using augmented reality
Sekundarni povzetek: In the master's thesis we explored the possibility of using augmented reality in learning programming concepts. We reviewed the existing literature and research in the field of augmented reality in education and on learning programming through visualization. We also reviewed the existing software solutions in the mentioned areas. Based on the findings from the literature review and existing solutions, we designed and developed a prototype solution that allows users to interactively learn basic concepts of object-oriented programming. We also explored the possibilities of analysing the learning process and testing acquired programming knowledge.
Sekundarne ključne besede: augmented reality;learning programming concepts;verifying programming knowledge;ARCore;Unity;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Informatika in informacijske tehnologije
Strani: X, 61 f.
ID: 11213273