diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
Klemen Petelin (Avtor), Matjaž Maletič (Mentor)

Povzetek

V sodobnem času se podjetja soočajo z vse večjo konkurenco in da bi izstopala iz te množice ter si zagotovila konkurenčno prednost, je ključnega pomena, da si ustvarijo dodano vrednost. Ljudje se za nakup odločajo na podlagi različnih dejavnikov, najpomembneje pa je, da bo izdelek ali storitev zadovoljil njihove potrebe. Izhajati je potrebno iz perspektive strank, oziroma kupcev, na kar opozarja tudi Gibson (2015, str. 184); da najdemo nove priložnosti za inoviranje, se moramo postaviti v vlogo naših strank in začeti gledati na znamko, izdelke in storitve skozi njihove oči. Na primeru zaposlitvenega portala Mojedelo.com, ki je v lasti podjetja Styria digital marketplaces d.o.o., smo ugotavljali pomembnost dodane vrednosti izdelkov in storitev na primeru kariernih sejmov, ki jih prej omenjeno podjetje organizira že petnajsto leto. Raziskali bomo elemente, ki prinašajo dodano vrednost (kvaliteta, prihranek časa, boljše počutje). S pomočjo postavljenih raziskovalnih vprašanj smo ugotovili, kateri elementi prinašajo omenjenemu podjetju dodano vrednost.

Ključne besede

dodana vrednost;odkrivanje strank;inovativnost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [K. Petelin]
UDK: 005.2
COBISS: 8139027 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 617
Št. prenosov: 116
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Innovative ways of creating added value to products and services
Sekundarni povzetek: Nowadays, companies are facing increasing competition, which is considered as a factor that facilitate creation of added value to be able to gain competitive edge. It is crucial that they create added value. People decide to buy products and services based on a variety of factors, but most importantly, the product or service must meet needs of customers. It must be taken from the perspective of customers as Gibson (2015, p. 184) points out; to find new opportunities to innovate, we need to put ourselves in the role of our customers and start looking at the brand, products and services through their eyes. In the case of the employment portal Mojedelo.com, which is owned by Styria digital marketplaces d.o.o., we have explored the importance of the added value of products and services in the case of career fairs organized by Styria digital marketplaces d.o.o., for the fifteenth year. We will explore elements that bring added value (quality, time saving, better health). Research questions were developed to provide the focal point for this research that aims to identify the key elements of value creation.
Sekundarne ključne besede: added value;value proposition;costumer discovery;business model Canvas;value Proposition Design;innovation;lean;case study;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 42 f.
ID: 11220713