analiza naloge in rezultatov
Nejc Mežnar (Avtor), Barbara Rovšek (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu bomo predstavili in raziskali eksperimentalno nalogo z 39. tekmovanja v znanju fizike za zlato Stefanovo priznanje, ki so jo reševali učenci 9. razredov na državnem tekmovanju v šolskem letu 2018/2019. V prvem delu bomo predstavili tekmovanje iz znanja fizike, podrobneje si bomo ogledali državno tekmovanje, ki je potekalo 6. aprila 2019. Sledi predstavitev in analiza naloge ter v nadaljevanju še analiza najpogostejših napak, ki so jih pri reševanju naloge naredili tekmovalci. Poskusili bomo poiskati vzroke za (najpogostejše) napake. Vse tekmovalne pole bom še enkrat pregledal in ponovno ocenil, da ugotovimo zanesljivost med ocenjevalci in če so navodila za vrednotenje naloge zagotavljala objektivno ocenjevanje.

Ključne besede

državno tekmovanje iz fizike;objektivnost ocenjevanja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Mežnar]
UDK: 53:373.3(043.2)
COBISS: 12583241 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 369
Št. prenosov: 67
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Experimental problem task for ninth-graders at physics competition 2019: task and results analysis
Sekundarni povzetek: In my graduation thesis we will investigate experimental task from the 39th National Competition in Physics for Stefan awards, which was held on April 6th 2019 and which was given to pupils of 9th grade. In the first part we will get a good look at history of physics competitions in Slovenia. We will also present this year's State competition. In the second part of the thesis we will present and analyse the experimental problem and examine the answers of the pupils, to find out what common errors they made. We will try to find out what caused those errors. In the last part I will grade experimental task and compare my own results with official results to check reliability of graders and if instructions for graders provided objectivity of grading.
Sekundarne ključne besede: physics;primary school;fizika;osnovna šola;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Dvopredmetni učitelj: Fizika - matematika
Strani: 30 str.
ID: 11225285