diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Eva Dajčman (Avtor), Matjaž Knez (Mentor), Matevž Obrecht (Komentor)

Povzetek

V Sloveniji se je z razvojem gospodarstva pričelo intenzivnejše onesnaževanje okolja, ki je povzročilo velik porast emisij in izpustov strupenih snovi v okolje. Eden izmed krivcev za onesnaževanje je transport, ki z leti še vedno narašča. Ena izmed rešitev, kako zmanjšati količino emisij, bi lahko bila okolju prijazna vozila (električna vozila ipd.). Ker je takih vozil na cestah še relativno malo, je smiselno ugotoviti, kaj bi spodbudilo njihov nakup. V ta namen smo izvedli anketo s 13 vprašanji, takšno, kot je bila izvedena v magistrski nalogi Dejavniki vpliva na odločitev o nakupu okolju prijaznih vozil (Zupan, 2014). Rezultati raziskave so pokazali, kaj ljudi najbolj prepriča, ko se odločajo za nakup novega avtomobila, kakšno je njihovo mnenje o okoljevarstvu ter kaj jih spodbudi k nakupu okolju prijaznega vozila. Naš namen je bil predvsem ponovno zbrati podatke in jih primerjati s podatki iz leta 2013 ter tako ugotoviti, ali se je razmišljanje ljudi spremenilo.

Ključne besede

nakupno vedenje;nizkoogljična vozila;električna vozila;cestni promet;logistika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
Založnik: [E. Dajčman]
UDK: 658.7
COBISS: 513053245 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 631
Št. prenosov: 65
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Factors influencing the purchasing decisions of low emission cars
Sekundarni povzetek: Economy growth in Slovenia is causing more intense environmental pollution, which is causing higher levels of emissions in the environment. One of the reasons is transport, which is constantly rising. One of the solutions, on how to lower emissions of traffic, would be low emission cars. But the problem is that there are not large numbers of such vehicles on our streets. To increase numerousness of them, we should find out what would convince people to buy more emission free vehicles. Such research was already conducted by Zupan, 2014 in Factors affecting purchasing decisions of environmentally friendly vehicles. We are going to conduct the same questionnaire to see if any changes were registered in five years.
Sekundarne ključne besede: purchasing behavior;low emissions vehicle;electric vehicle;road traffic;logistics;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za logistiko
Strani: X, 52 str., [1] str. pril.
ID: 11225939