diplomsko delo
Sandi Sečkar (Avtor), Jože Rugelj (Mentor)

Povzetek

Živimo v svetu, ki je prežet s hitro napredujočo tehnologijo. Ena izmed novejših vrst tehnologije je nadgrajena resničnost, njena temeljna funkcija pa je združevanje resničnih in računalniško generiranih podatkov v fizičnem svetu. To združevanje mora ponujati neko stopnjo interaktivnosti v realnem času, veljati pa mora tudi, da so ustvarjeni navidezni objekti poravnani glede na orientacijo realnega sveta. V diplomski nalogi smo predstavili nadgrajeno resničnost in pogledali, kakšne možnosti nam ta potencialno prinaša v šolsko okolje. Poiskali smo morebitne težave, na katere lahko naletimo, ko želimo nadgrajeno resničnost uporabiti pri učni uri. Za nekatere obstoječe aplikacije z nadgrajeno resničnostjo smo raziskali, če jih je možno uporabiti kot večpredstavno učno gradivo. Kot kriterije za primernost uporabe smo uporabili Mayerjeva načela za oblikovanje večpredstavnih učnih gradiv in sestavili učno pripravo za uro računalništva, kamor je za namen učenja z večpredstavnostjo vključena uporaba nadgrajene resničnosti.

Ključne besede

nadgrajena resničnost;izobraževanje;večpredstavna učna gradiva;Mayerjeva načela;poučevanje računalništva;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [S. Sečkar]
UDK: 004.8:37(043.2)
COBISS: 12587593 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 424
Št. prenosov: 78
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Applicability of augmented reality in education
Sekundarni povzetek: We live in a world full of fast evolving technology. One of the newer types of technology is augmented reality. The basic function of augmented reality is its ability to link reality with virtual elements and present them in a reality environment. The combination needs to offer a certain level of interactivity in real time. Lastly, added virtual objects need to seamlessly blend with a real environment in 3-D. Diploma thesis provides an introduction of augmented reality, its possibilities for education and its potencial problems. We explored the usability of augmented reality for multimedia learning, using Mayer's principles for guidelines. We also wrote a preparation for one of the learning topics of computer science class where students use augmented reality for the purpose of multimedia learning.
Sekundarne ključne besede: computer science;računalništvo;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Dvopredmetni učitelj: Matematika-računalništvo
Strani: 43 str.
ID: 11226197
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, meje dopustnosti medijskega poročanja
, zaključna projektna naloga