diplomsko delo
Katja Frančič (Avtor), Boštjan Šumak (Mentor)

Povzetek

Z večanjem vsakodnevne uporabe spletnih strani in storitev se veča tudi krog ljudi, ki jih uporabljajo, zato je pomembno, da so dostopne vsem, ne glede na njihove omejitve. V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo e-dostopnosti javno dostopnih spletnih strani in storitev v Sloveniji in EU. Analizo smo opravili s pomočjo orodij za preverjanje skladnosti strani s smernicami WCAG. Pozornost smo namenili tudi primerjavi s prejšnjimi leti. Ugotovili smo, da so med državami v e-dostopnosti razlike in da Slovenija posebej ne izstopa.

Ključne besede

e-dostopnost;spletna stran;WCAG;EU;Slovenija;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [K. Frančič]
UDK: 004.774(043.2)
COBISS: 22838038 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 823
Št. prenosov: 144
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Web-accessibility analysis of publicly available websites/services (in Slovenia and countries of the EU)
Sekundarni povzetek: With the increasing daily use of websites and services, the number of people using them is increasing, so it is important that they are accessible to all, regardless of their limitations. In our diploma work we focused on the analysis of web-accessiblity of the publicly accessible websites and services in Slovenia and the EU. The analysis was performed using automated tools to determine the compliance with WCAG guidelines. Attention was also paid to comparison with previous years. We found that there are differences between countries in web-accessibility and that Slovenia does not stand out in particular.
Sekundarne ključne besede: web-accessibility;website;WCAG;EU;Slovenia;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Informatika in tehnologije komuniciranja
Strani: IX, 70 str.
ID: 11233969