diplomsko delo
Saša Di Falco (Avtor), Damir Karpljuk (Recenzent), Mateja Videmšek (Mentor)

Povzetek

Predšolsko obdobje je vsekakor tisto obdobje, kjer se otrok še veliko igra in se pri tem giba. Prav gibanju v tem obdobju pripisujemo velik pomen, saj je to obdobje temeljno za pridobivanje gibalnih znanj in spretnosti, ki posledično vplivajo še na ostale vidike otrokovega razvoja. Da zagotovimo celosten razvoj in zajamemo vse vidike, pa je pomembno, da že v predšolskem obdobju posamezna področja med seboj povezujemo. V predšolskem obdobju v vrtcu so otroci vključeni v številna področja dejavnosti, med katere spadata tudi gibanje in matematika, ki sta predmet diplomskega dela. V diplomski nalogi smo predstavili pomen obravnave otroka kot celote. Opredelili smo, v katero razvojno obdobje spada otrok od 3. do 6. leta starosti, opisali področje gibanja in matematike v predšolskem obdobju ter predstavili gibalne dejavnosti, skozi katere si lahko otroci v predšolskem obdobju nabirajo znanja in izkušnje. Napisali smo tudi, kaj vse je treba vključiti v načrtovanje vadbene ure. Na koncu smo predstavili pet primerov, pri katerih smo povezali gibanje in matematiko. Vsako matematično področje v predšolskem obdobju smo povezali z gibanjem skozi različne gibalne dejavnosti.

Ključne besede

šport;otroci;gibalni razvoj;celostni razvoj;razvojne faze;predšolski otroci;gibalne sposobnosti;gibanje;kurikulum;vrtec;matematika;povezovanje;medpodročno povezovanje;vadbena ura;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FŠ - Fakulteta za šport
Založnik: [S. Di Falco]
UDK: 796.01-053.2
COBISS: 5608369 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 749
Št. prenosov: 210
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Integration of fields of motion and mathematics in the second age period in the kindergarten
Sekundarni povzetek: The preschool period is certainly the period, when the child still plays a lot with a lot of movement. It is precisely the motion in this period, to which we assign great importance, since this period is fundamental for gaining motor skills and knowledge, which consequently impact other aspects of the child’s development. In order to ensure comprehensive development and include all the aspects, it is important that we integrate individual fields already in the preschool period. During the preschool period in the kindergarten, children are included into numerous fields of activity, including motion and mathematics, which are the subject of the thesis. In the thesis, we presented the importance of treating the child as a whole. We defined the developmental period of the child, aged 3-6 years, described the fields of motion and mathematics in the preschool period and presented activities, through which preschool children can gain knowledge and experience. We also presented, what needs to be included into planning of exercise classes. Finally, we presented five examples of integration of motion and mathematics. We integrated each mathematical field in the preschool period with motion through different physical activities.
Sekundarne ključne besede: preschool period;interprofessional integration;motion;mathematics;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za šport
ID: 11234981