diplomsko delo
Špela Božič (Avtor), Nives Ličen (Mentor)

Povzetek

Analiza teoretskih modelov za interpretacijo situacijskega učenja

Ključne besede

diplomska dela;andragogika;vseživljenjsko učenje;izkustveno učenje;biografsko učenje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [Š. Božič]
UDK: 374.7
COBISS: 49813858 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 493
Št. prenosov: 119
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko in andragogiko
Strani: 71 str.
ID: 11262342