diplomsko delo
Maja Lunder (Avtor), Tadej Vidmar (Mentor)

Povzetek

Sodobno pojmovanje vseživljenjskega učenja v luči grške "paideíe"

Ključne besede

diplomska dela;pedagogika;vseživljenjsko učenje;vzgojni koncept;antika;paideía;študija primera;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [M. Lunder]
UDK: 37.01
COBISS: 53978978 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 403
Št. prenosov: 106
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko in andragogiko
Strani: 101 f.
ID: 11264879