diplomsko delo
Urška Verbič (Avtor), Robi Kroflič (Mentor), Milica G. Antić (Mentor)

Povzetek

Pomembnost vključevanja študij spolov v študijske programe, ki izobražujejo za poklic učitelja oziroma učiteljice

Ključne besede

diplomska dela;pedagogika;izobraževanje učiteljev;študijski programi;študije spolov;visokošolski študij;pedagoška metodologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [U. Verbič]
UDK: 378.01
COBISS: 54842978 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 497
Št. prenosov: 124
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko in andragogiko in Oddelek za sociologijo
Strani: 198 str.
ID: 11264900