študija primera
Greta Štor (Avtor), Armand Faganel (Mentor)

Povzetek

Marketinške komunikacijske strategije turističnih atrakcij

Ključne besede

trženje;trženjske komunikacijske strategije;turistična atrakcija;turistična destinacija;naravne in kulturne znamenitosti;turisti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FM - Fakulteta za management
Založnik: [G. Štor]
UDK: 339.138:338.48(043.2)
COBISS: 1540445892 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1468
Št. prenosov: 61
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;marketing communication strategies;tourist attraction;tourist destination;natural and cultural sights;tourists;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za management
Strani: VII, 45 str.
ID: 11307906