magistrsko delo

Povzetek

Vloga personaliziranega spletnega oglaševanja v vedenju porabnika

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;oglaševanje;oglas;vedenje potrošnikov;zadovoljstvo;lojalnost;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Derstvenšek]
UDK: 339.138
COBISS: 25306086 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 290
Št. prenosov: 56
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrole of personalised web advertising in consumer behaviour
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;advertising;advertisement;consumer behaviour;satisfaction;loyalty;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 76, 68 str.
ID: 11381621
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole