ǂa ǂcase of a small Portuguese business intelligence management consulting firm
Elif Aklan (Avtor), Aleš Popovič (Mentor), Miguel de Castro (Komentor)

Povzetek

Success factors of client-consultant relationships

Ključne besede

Portugal;small enterprises;services;consulting;informatics;information technology;company performance;business efficiency;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Aklan]
UDK: 659.2
COBISS: 25200614 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 437
Št. prenosov: 77
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Dejavniki uspeha odnosa stranka-svetovalec: primer manjšega portugalskega svetovalnega podjetja s področja managementa poslovne inteligence
Sekundarne ključne besede: Portugalska;majhna podjetja;storitve;svetovanje;informatika;informacijska tehnologija;poslovanje podjetja;uspešnost poslovanja;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 96,18 str.
ID: 11381627